WEWNĘTRZNY REGULAMIN
KORZYSTANIA Z WITRYNY I FORUM PARAFII NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA
W KLUCZBORKU
1. Rejestracja
a) Login użytkownika może zawierać jedynie znaki alfanumeryczne.
b) Hasło użytkownika może składać się tylko ze znaków alfanumerycznych, co
najmniej z 6 znaków.
c) Dwóch użytkowników o jednym loginie nie może się zarejestrować, podobnie
jak z adresem e-mail.
d) Zabrania się poprzez rejestrację podszywanie pod inne osoby, oraz
logowanie się w celu rozsyłania niechcianego spamu bądź floodowania.
e- Ważnym warunkiem jest posiadanie adresu e-mail z końcówką .com lub .pl. Ma to na celu potwierdzenie prawdziwości konta użytkownika - konta z e-mailami z innymi końcówkami są w 99% fałszywe. Jeśli użytkownik poda e-mail z inną końcówką, jego konto ze względów bezpieczeństwa innych użytkowników zostanie natychmiastowo usunięte.
f) Aby móc się zarejestrować, należy wypełnić pola oznaczone gwiazdką i
wpisać kod potwierdzający, wyświetlany w formie obrazka. Następnie należy
aktywować konto poprzez kliknięcie linku w wiadomości automatycznie wysłanej na
podany wcześniej e-mail. Po tym użytkownik może się zalogować.
g) Użytkownik rejestrując się potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i będzie go przestrzegał.
2. Postanowienia ogólne a prawa użytkownika
a) Prawa użytkownika są następujące:
Użytkownik ma prawo:
- pisać komentarze w newsach i artykułach,
- wysyłać E-kartki do znajomych,
- wysyłać intencje i prośby,
- dodawać wpisy w Księdze Gości bez potrzeby zalogowania się,
- pisać posty w shoutboksie,
- dodawać propozycje nt. strony internetowej,
- dodawać wypowiedzi na forum,
- wysyłać Prywatne Wiadomości,
- oddawać głosy w ankietach.
Użytkownikowi zabrania się:
- masowego umieszczania linków przy pomocy tzw. spam botów,
- wulgarnego wypowiadania się na stronie,
- podawania linków do nieprzyzwoitych zdjęć i stron niecenzuralnych,
- obrażania innych,
- spamowania (typowo bezsensowne wiadomości, np. powtarzanie jednego wyrazu itp.),
- floodowania ( wysyłania wielu wiadomości w krótkim odstępie czasowym),
- innego bezmyślnego zachowania.
b) Użytkownik częściowo podlega Administratorom i Moderatorom, którzy mają prawo go zablokować, czyli okresowo uniemożliwić logowanie na stronie.
c) Należy także stosować się do ortografii; wiadomości, w których ortografia nie będzie zupełnie przestrzegana, będą edytowane.
3. Zasady korzystania z forum
a) Tematy należy zakładać w odpowiednich działach.
b) Posty nie na temat będą przenoszone do nowych tematów lub usuwane.
c) Zabrania się dodawania kilku wpisów na raz w jednym temacie, bez odpowiedzi innych użytkowników. Z tego też powodu jest funkcja edycji, która pozwala na edycję postów. W przypadku niestosowania się do tej reguły Moderatorzy mają prawo, a wręcz obowiązek łączenia wpisów. W przypadku powtarzania się takich sytuacji użytkownik otrzyma ostrzeżenie albo nawet na kilka dni zostanie zablokowany.
Podobnie jak w innych częściach strony zabrania się floodowania i spamowania.
d) Przed rozpoczęciem korzystania z forum należy przeczytać regulamin, a także (co jest dobrowolne) powinno się napisać wiadomość w temacie „Przedstaw się”, zgodnie z nazwą.
e) Moderatorzy mają prawo usuwać wulgarne wpisy, oraz banować użytkowników, którzy nie przestrzegają ogólnych norm etycznych oraz łamią regulamin na forum.
4. Zasady korzystania z shoutboksa
a) Należy szanować siebie nawzajem.
b) Zabrania się spamowania i floodowania, i używania wulgarnych słów.
c) Stosowanie tagów BBCode jest niemożliwe.
d) Maksymalna długość wiadomości to 255 znaków (razem ze spacjami i znakami interpunkcyjnymi).
e) Można stosować następujące emotikony:
:) ;) :| :( :o :p b) :D :@
f) Wyrazy, których długość przekracza 20 znaków, będą dzielone.
5. Pozostałe zasady
a) Administrator może się mylić - jeśli uważasz, że podjął niesłuszną decyzję, napisz do któregoś z głównych administratorów, a wtedy Twoja uwaga zostanie rozpatrzona.
b) Administrator lub Moderator ma jednak prawo nie konsultować się z użytkownikami i mając odpowiednie uprawnienia podjąć pewne działania, chociażby usuwanie wpisów czy wysyłanie ostrzeżeń do niektórych użytkowników. Ma to na celu jedynie utrzymanie prawidłowego porządku we wszystkich strefach naszej strony internetowej.
c) Administrator ma prawo także w każdej chwili zmienić regulamin i nie musi tłumaczyć się z tej decyzji. Każdy Użytkownik musi przestrzegać zasad zawartych na tej stronie i jeśli się nie będzie do tego stosował, mogą go spotkać następujące konsekwencje:
- jednorazowe upomnienie;
- ostrzeżenie, przy czym liczba 5 ostrzeżeń równa jest zablokowaniu;
- ban, czyli okresowe lub stałe zablokowanie;
- wydalenie Użytkownika ze strony i usunięcie konta.
Lista Administratorów i ich funkcje są dostępne poniżej.
6. Administratorzy i Moderatorzy witryny
Piotr Gorysz
Piotr Dobrowolski
ks. Adam Jankowski
Krzysztof Osada
Joanna Osada
Beata Baczyńska
Joanna Hadzik
Jan Szajda
Agata Jeziorna
Krzysztof Liebner
Patryk Gąsiorowski
Kluczbork, 25 kwietnia 2009 r.
Ostatnia aktualizacja: 28 lipca 2010 r.
wstecz |