1. Rejestracja
Login użytkownika może zawierać jedynie znaki alfanumeryczne.
Hasło użytkownika może składać się tylko ze znaków alfanumerycznych, co najmniej z 6 znaków.
Dwóch użytkowników o jednym loginie nie może się zarejestrować, podobnie jak z adresem e-mail.
Zabrania się poprzez rejestrację podszywanie pod inne osoby, oraz logowanie się w celu rozsyłania niechcianego spamu bądź floodowania.
Aby móc się zarejestrować, należy wypełnić pola oznaczone gwiazdką i wpisać kod potwierdzający, wyświetlany w formie obrazka. Następnie należy aktywować konto poprzez kliknięcie linku w wiadomości automatycznie wysłanej na podany wcześniej e-mail. Po tym użytkowników może się zalogować.
2. Postanowienia ogólne a prawa użytkownika
Użytkownik ma prawo:
- pisać komentarze w newsach i artykułach,
- wysyłać E-kartki do znajomych,
- wysyłać intencje i prośby,
- dodawać wpisy w Księdze gości bez potrzeby zalogowania się,
- pisać posty w shoutboksie,
- dodawać propozycje nt. strony internetowej,
- dodawać wypowiedzi na forum,
- wysyłać Prywatne Wiadomości,
- oddawać głosy w ankietach.
Użytkownikowi zabrania się:
- masowego umieszczania linków przy pomocy tzw. spam botów,
- wulgarnego wypowiadania się na stronie,
- podawania linków do nieprzyzwoitych zdjęć i stron niecenzuralnych,
- obrażania innych,
- spamowania (typowo bezsensowne wiadomości, np. powtarzanie jednego wyrazu itp.),
- floodowania (wysyłania wielu wiadomości w krótkim odstępie czasowym),
- innego bezmyślnego zachowania.
Użytkownik częściowo podlega Administratorom i Moderatorom, którzy mają prawo go zablokować, czyli okresowo uniemożliwić logowanie na stronie.
Należy także stosować się do ortografii, wiadomości, w których ortografia nie będzie zupełnie przestrzegana, będą edytowane.
3. Zasady korzystania z forum
Tematy należy zakładać w odpowiednich działach.
Posty nie na temat będą przenoszone do nowych tematów lub usuwane.
Podobnie jak w innych częściach strony zabrania się floodowania i spamowania.
Przed rozpoczęciem korzystania z forum należy przeczytać regulamin, a także (co jest dobrowolne) powinno się napisać wiadomość w temacie „Przedstaw się”, zgodnie z nazwą.
Moderatorzy mają prawo usuwać wulgarne wpisy, oraz banować użytkowników.
4. Zasady korzystania z shoutboksa
Należy szanować siebie nawzajem.
Zabrania się spamowania i floodowania, i używania wulgarnych słów.
Stosowanie tagów BBCode jest niemożliwe.
Maksymalna długość wiadomości to 255 znaków (razem ze spacjami i znakami interpunkcyjnymi).
Można stosować następujące emotikony:
:) ;) :| :( :o :p b) :D :@
Wyrazy, których długość przekracza 20 znaków, będą dzielone.
5. Administratorzy i Moderatorzy witryny
Piotr Gorysz
Piotr Dobrowolski
ks. Adam Jankowski
ks. Marek Sojka
Krzysztof Osada
Joanna Osada
Beata Baczyńska
Joanna Hadzik
Jan Szajda
Agata Jeziorna
Krzysztof Liebner
24 kwietnia 2009 r.